5 de febrer del 2010

BRODY - IRENE VIDEOCLIP EXCLUSIVO EUROVISION 2010 HD IRENE TIENE PENE

Hi ha que ser molt valent per presentar aquesta cançó a Eurovision, però així ha sigut! la van desestimar per "llenguatge no apropiat". Supose que per a alguna cadena de televisió també serà anticonstitucional...
Però el cas és de tots els autèntics excrements sonors que han intentat anar a Eurovisión i no han aconseguit, aquest és un dels més currats: "ritmillo estiuenc", vestuari estrident i lletra contundent... i tot allò que acabe en "dent". I com està la penya!

5 comentarios:

Àngels ha dit...

Ostres ja tenim cançoneta pal festival!!! i trage, que mira que jo el tinc igualet (el reciclem de los Jackson five) jejeje

Mequetrefe ha dit...

Jo quan la vaig sentir vaig pensar el mateix... ens vé que ni pintada!

miquel ha dit...

Xe calla!!! pero que diu eixe tio>? Irene tiene un pene!!! mare meua Kike!!! haas tornat fort!!!! com trobes aquestes joies musicals?>

MEQUETREFE ha dit...

És que sóc el productor,hehehe!

Morning Star ha dit...

Açó és BO-NÍ-SSIM!!!.

PD. Necessitem l'audio per a la Barraca.