21 de febrer del 2010

GOLPES BAJOS

Molta gent coneix el grup "Golpes Bajos per la seva cançó "no mires a los ojos de la gente, però he de dir que considere que aquesta cançó, tot i ser un tema "immortal" dins el panorama del pop espanyol, no li fa justícia a aquest grup. La meva cançó favorita d'aquest grup és "fiesta de los maniquíes". Esperit anys 80 total. El video és d'abans que jo fera 4 anys!.
L'altra, "cena recalentada" també és boníssima!. A destacar, el cantant mascant xicle alhora que canta i la "pinteta" dels xiquets del segon vídeo, que a mi em recorda cert anunci de Nocilla...

3 comentarios:

amparo ha dit...

Golpes bajos, Toreros muertos, Alaska y los pegamoides,Tequila, entre altres, eren els meus grups preferits de quan tindria jo uns 18anys.

Un dels temes que més m'agradava de Golpes bajos era "Malos tiempos para la lírica".

amparo ha dit...

Ah! per cert, se m'oblidava, la foto de la capsalera del blog és boníssima :)

MEQUETREFE ha dit...

Gracietes! A mi "la fiesta de los maniquíes" m'agrada molt, però no sé perquè i la de "cena recalentada" també. Després, com no, "malos tiempos para la lírica" i "no mires a los ojos de la gente". El cantant de Golpes Bajos encara està en actiu, i té un grup que crec que es diu Maya... furgarem a veure que trobem.
Quant a la foto... és la pura essència del penyafatalisme hehehe