30 de maig del 2011

PER FAVOR, TRAU-ME A BALLAR!

No sé si recordeu una cançó titulada "enséñame a bailar!". Aquest ésser humà va inspirar l'autor, segons l'equip d'investigació de la penya està fatal:

Després d'aquestes lliçons per a "amos de la pista" que "menegen l'esquelet". Un poquet de informació. DAF és un grup alemany format a principis dels anys 80. Penyafatalisme musical en els inicis de la electrònica i els sintetitzadors. Jo me'ls he trobat de rebot en un recopilatori de música alemanya dels 80 (si, en tinc un). Segons la gent que ho entén, els alemanys fan bona "música industrial", que és una mena de repetició que et carrega el cap amb véus entre de por i apocalipsi. A mi em recorden a un grup que escoltava de vegades abans: Front 242 i des segur que són els pares dels "Wumpscutt "o "das Ich", encara que aquestos dos  últims són prou animals (mireu que li va passar al cantant  de Das Ich després de passar dues setmanes d'agost en Dénia)També em recorden a un grup de malalts que fan coses experimentals conegut com "Einsturzende neubauten"(que significa més o menys "demolició d'edificis").
Uns altres que també podrien treure'ns a ballar:

4 comentarios:

Speaker ha dit...

Certament, estàs fatal ;)

Una canya de vídeo, el tio enfilat a ballar i l'altre mirant-se'l com un estaquirot. Els altres alemanys... ausades que són alemanys, tenen el seu estil propi!

L'enllaç, no fufa, m'he quedat amb ganes de saber què li passà a eixe a Dénia!

MEQUETREFE ha dit...

Açò és "penyafatalisme way of life" Haha!. Ja he apanyat l'enllaç, gràcies per avisar.

Morning Star ha dit...

A veure, tio, tú quina part de "eh, tio, pareu!" no entens!?

Crec que, si haguera de salvar a algun, només ho faria amb el del primer video. El tio balla "que se sale" (amb doble sentit).

MEQUETREFE ha dit...

Més que "se sale", jo crec que "se desmonta". A veure qui és el xulo que balla amb ell, el company del video s'ha acorat!!!