21 d’agost del 2011

ELS ANALS DE LA MÚSICA

Una grandíssima performance que passarà als anals de la música, sense cap dubte.
Uns quants detalls a destacar:
-El presentador de la gala: Ni més ni menys que Juan Tamariz. A mi sempre m'ha fet un poquet de por, però comprenc que hi ha gustos per a tot.
-El pas "moonwalker" del cantant quan apareix a l'escenari. Si Jacko alçara el cap, es tornava a morir.
-Samarretes: la del cantant amb trets i sang i la camisa del teclat-guitarra trencada per darrere.
-La cadira de boga i la guitarra. "Flamenco's old style"
- Les sevillanes-coristes que fan "uh uh uh ah".
Tot un hit.


7 comentarios:

Vent d Cabylia ha dit...

Grandiós!!

amparo ha dit...

Calla, que d'eixa cançó encara m'enrecorde jo!!!
Anys 80 en estat pur!!! jajajjajaja

MEQUETREFE ha dit...

El millor de tot és que no sabrem mai què passa si li diem que l'estimem...

l'Aguaitador ha dit...

WHAT ABOUT THE ENGLISH?
I el percussionista,barret a joc.
I els cors penjats?
Tota una troballa.

MEQUETREFE ha dit...

Ie Aguaitador!, benvingut. Espere llegir-te sovint per ací. Els corets penjats no ténen preu...
Aleeee

Speaker ha dit...

Hòstia p...

M'ha vingut el pensament "i això ho treien per la tele?"; però després he pensat en el que posen ara...

Arriquitaun plas plas

Morning Star ha dit...

Fantàstic!

En veritat i ha un fum de detalls per a destacar, especialment en l'escenificació: vestimenta, decorats, ballets...

Pero hi ha un que a mi m'ha sorprés perque crec que ara no es veu, i és l'ombra del micro damunt del cantant. Ara, entre micros sense cable o rotllo "teleoperador", aixó ha passat a la história.